5 secrete pentru succesul curei de slabire de sarbatori

30
Nov

Cura de slabire de sarbatori reprezinta ceva aproape la fel de comun in luna decembrie precum cadourile, luminitele de Craciun si colindatorii.
Vrem sa fim in forma, insa suntem bombardati cu tentatii care pot da peste cap orice dieta: prajiturile (gratis) oferite de sarbatoritii de la birou, masa la petrecerea de Craciun cu colegii, rugamintile de “gusta un pic si din asta” din timpul vizitelor in familie… toate ne pun serios in pericol dietele si stilul de viata sanatos!

Cum le facem fata tentatiilor si cum ne “aparam” cura de slabire pentru a ne atinge silueta mult dorita?
meme-cura-de-slabire-de-sarbatori

1. Primul lucru este sa avem grija sa nu ne ingrasam suplimentar. Poate parea o gluma, insa ganditi-va: devenim mai vulnerabili atunci cand ne abtinem de la unele libertati pe care le avem de obicei si nu avem o disciplina in acest sens, nu?

2. Este foarte important totodata sa avem mereu la noi (la birou, acasa, in geanta, in masina cand stam in trafic) o gustare sanatoasa: niste migdale, o banana, un biscuit din cereale integrale si fructe uscate, etc. Si nu, banana nu ingrasa! O banana mare are in jur de 150 de calorii, este foarte satioasa, astampara pofta de dulce si este un foarte bun antidepresiv, eliberand in corp hormoni care ne fac sa ne simtim bine. Este si un bun pansament gastric. O banana este alegerea inteligenta si preferabila unei bucati mici de ciocolata, cred ca suntem de acord!

3. O regula generala, nu doar in timpul curei de slabire, este sa nu plecam niciodata la cumparaturi (mai ales de alimente) infometati! Nu doar ca vom avea impulsuri necontrolate in felul in care vom cheltui banii, insa vom fi tentati sa cumparam alimente care compenseaza rapid scaderea glicemiei, iar acestea sunt, ghiciti, pline de zahar! Mai bine in forma si cu bani decat grasi si cu contul gol, nu?

4. Ideal este sa ne luam pachetelul pregatit de acasa pentru masa de pranz de la serviciu. Nu doar ca vom plati mai putin pe masa de pranz decat daca am comanda mancarea la birou, dar avem si controlul asupra calitatii alimentelor cumparate si asupra prepararii lor, fara potentiatori de gust si cu 100% bunatati si 0% rautati.
15310755_10155491068519046_4525107_n
5. Hidratare, hidratare, hidratare! Stiati ca creierul nostru confunda impulsul de sete cu acela de foame si ca de multe ori cand avem impresia ca ne este foame de fapt suntem deja deshidratati? Apa sa fie primul lucru pe care il inghitim dupa ce ne spalam pe dinti dimineata si obiceiul de dinainte cu 30 de minute de masa. Atentie, acelasi lucru este valabil si pentru sucurile din fructe si pentru fructe! Acestea trebuie consumate cu o jumatate de ora inaintea mesei, pentru ca nutrientii pe care le contin sa fie asimilati eficient de corp, altfel afecteaza procesul de digestie.

Sa gandim in perspectiva!
Armonia unui corp in forma nu ar trebui sa fie un deziderat de care sa ne amintim exclusiv de sarbatori pentru a arata bine in fotografiile de sfarsit de an! Si anul acesta, poate mai mult ca niciodata, este timpul sa ne facem unul dintre cele mai frumoase cadouri de sarbatori: o sanatate perfecta si un corp asa cum l-am visat intotdeauna. Are you with me?

Va doresc tuturor un Bad Ass Body pentru anul 2017!

Share daca acest articol ar ajuta pe cineva drag sa aiba un stil de viata mai sanatos! Multumesc!

6-bad-ass-rules

Facebook Comments
Articolul precedent

Next objective: bad ass body de Martisor 2017

Cea mai frecventa intrebare pe care o primesc dupa alergarea celor 7 ultramaratoane in 7 zile consecutive la 1000 km Balkan Charity Challenge 2016 este: “si acum, ... Read more

Articolul urmator

Adio miros de clor si lubrifiant dupa bazin!

De ani de zile, placerea reluarii inotului era acompaniata de o situatie din care nu mai gaseam iesire: piele uscata care ustura, miros persistent de clor si ... Read more

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *