Next objective: bad ass body de Martisor 2017

28
Nov


15134275_10154764330769082_1849600326_nCea mai frecventa intrebare pe care o primesc dupa alergarea celor 7 ultramaratoane in 7 zile consecutive la 1000 km Balkan Charity Challenge 2016 este: “si acum, care este urmatorul obiectiv”?

Prietenul si sfatuitorul meu Howard Dell, fitness guru, Olimpic si antrenor al mai multor atleti de talie mondiala, alias “Vocea Romaniei”, mi-a spus, cand a auzit ca imi reiau antrenamente de alergare dupa doar doua saptmamani de pauza, “You don’t get it, you don’t understand! If you don’t rest at least 1 month and incorporate a strength program, something will happen and you won’t be able to run anymore. You’re coming into this high-performance training later than most everyone. So you need to be twice as prepared to not only survive, but to blossom. If that’s not happening, soon your body will say “FY” and I’ll be sitting in some hospital or rehab center, pissed off, telling you I told you so from the very beginning.”
Mi-a scris sms-ul asta cand ma supraveghea langa patul de EECP (External Enhanced Counter Pulsation) pe care faceam recuperare. Mi-a dat in scris pentru ca uneori vorbele lui imi intra pe o ureche si imi ies pe cealalta.
Ne certam si ne scoatem ochii Howard si cu mine de la cele mai mici nimicuri, insa cand vine vorba de binele celuilalt, we’re all in without hesitation. Asa ca in mod clar acesta este un sfat pe care nu pot sa il ignor.

Therefore, my next objective (cuantificabil si delimitat in timp) este “a bad ass body” pana de Martisor 2017. Sau poate chiar pana de Sf. Valentin, asa, ca sa il farmec pe Sfant!

Si stiu ca are dreptate Howard. Pana acum, din lipsa timpului, cross-trainingul meu pe alergare a fost aproape inexistent, iar corpul nici pe departe atat de puternic pe cat ar fi putut sa fie. In timpul antrenamentelor de viteza (High Intensity Interval Training) de multe ori am simtit ca am nevoie sa imi intaresc fesierii si abdomenul pentru a putea sa am mai multa forta si explozie. Mintea mea, plamanii mei, inima mea (pasiunea) mi-au impins corpul sa alerge la o capacitate aflata la limita potentialului existent. Am sfidat de multe ori aceasta limita si mi-a cam iesit. Dar acum, cand vreau sa imi cresc viteza, am clar nevoie de toti muschii tonifiati.

Pentru ca atunci cand trag cu lacomie aer in piept ca sa alerg mai repede, mi-ar fi de folos sa ma ajut de brate, fesieri, cvadriceps, biceps femural, abdomen, spate. Vreau sa fiu un angrenaj compact, legat armonios, reglat si uns in toate inchieturile, un upgrade de la fizicul meu de acum.

15128713_10154765039069082_248176772_nSi de ce sa nu fiu sincera… nu e doar un obiectiv de performanta fizica, ci si de… frumusete. Pentru ca inainte de a fi atleta sunt femeie, iar inainte de a-mi placea sa ma simt bine cu hainele pe mine, prefer placerea in lipsa hainelor. Si in oglinzi. Singura, dar mai bine nu.
Asa ca de maine incolo o sa ma vedeti mai des pe la WorldClass, to become a bad ass!

Photo credit: Mihai Constantineanu

 

Facebook Comments
Articolul precedent

Corpul meu la 15 zile de pauza dupa 7 ultramaratoane in 7 zile consecutive

Aseara am incheiat repaosul de 15 zile indicat de medic si de antrenor dupa cele 7 ultramaratoane (o medie de 60 de km alergati pe zi) alergate in ... Read more

Articolul urmator

5 secrete pentru succesul curei de slabire de sarbatori

Cura de slabire de sarbatori reprezinta ceva aproape la fel de comun in luna decembrie precum cadourile, luminitele de Craciun si colindatorii. Vrem sa fim in forma, ... Read more

Comments

  • November 29, 2016

    Cel mai bun sfat posibil. Am destui prieteni care s-au apucat de alergare după 25 de ani, au forțat că au crezut că-i ține. Și acum au probleme cu genunchii sau cu tălpile. Ăsta e unul din momentele în care antrenorul tău își merită toți banii. Felicitări!

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *